Chayanne se stal tváří

mexického obchodního řetězce Coppel. Reklamní a soutěžní kampaň „Překvapte mámu“ se bude konat od 18. dubna do 15. května prostřednictvím sociálních sítí řetězce Coppel, kde budou prezentována soutěžní rodinná taneční videa.

Chayanne se stal vyslancem značky Coppel u příležitosti svátku Dne matek. Zpěvák a tanečník má pro soutěžící připraveno překvapení.

Jak řekl Rocio Guerrero, národní marketingový manažer  firmy Coppel: „Chayanne byl vybrán, jak  pro svou kariéru, tak pro osobní profil známý mexické veřejnosti. Jím uznávané hodnoty a zejména otázka rodinné soudržnosti se ztotožňují s naší značkou.“

Chayanne byl dotázán novináři na jeho názor na žhavě diskutované téma týdne – velmi kontroverzní video k písni „Fuiste Mía“ (Byla jsi moje) mexického zpěváka Gerarda Ortíze.

„Ženy by měly být pouze předmětem úcty a obdivu,“ řekl Chayanne. „Je to otázka respektu, a to nejen pro ženy, ale pro lidstvo. Budu vždy proti takovým činnostem. Vzorem je právě tato kampaň, která směřuje pouze ke chvále žen a jejich práci v této společnosti.“

Také poděkoval za to, že je stále stovkami žen považován za jednoho z nejhezčích mužů a řekl, že dosud nemusel podstoupit žádnou kosmetickou operaci, využití této možnosti ovšem v budoucnu nevyloučil. „Zatím jsem tuto možnost nevyužil, ale  věřím medicíně a jejím výhodám, ovšem s mírou.“

chayanne

No, myslím, že využití medicíny ke zlepšení vzhledu nebude Chayanne potřebovat ještě velmi dlouho.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*